Wejście firmy ze swym produktem (produktami) na obcy rynek jest przedsięwzięciem bardzo kompleksowym, wiążącym się z całym instrumentarium i strategią działań marketingowych.
W obrocie międzynarodowym najczęściej występującą osobą działającym na cudzy rachunek i w cudzym imieniu jest przedstawiciel handlowy. Według ustawodawstwa większości krajów jest to przedstawiciel, który zobowiązuje się do stałego reprezentowania jednego lub kilku (kilkunastu) zleceniodawców.
Profilaktyka to najlepszy sposób na uniknięcie przyszłych problemów. A & Partner udziela konsultacji, które są pomocne przy analizie europejskiego rynku oraz określaniu perspektyw związanych
z prowadzeniem działalności handlowej na tym rynku.
A & Partner potrzebne informacje czerpie z lokalnych i międzynarodowych źródeł oraz baz danych.
ATUTY
- Naszym klientom pomagamy podejmować we właściwym czasie właściwe, zgodne z rozwojem ich działalności decyzje.
- Proponujemy indywidualne rozwiązania, odpowiadające zapotrzebowaniom rozwijającego się handlu w dziedzinie opakowań.
- Mniejsze koszty naszych klientów zwalniają środki na inwestycje w innych obszarach.
PROFILAKTYKA
- Przy wchodzeniu na nowe rynki doradzamy odpowiednie, zgodne ze specyfiką europejską warunki i działania.
- W znacznym stopniu eliminujemy ryzyko związane z wchodzeniem na nowy rynek.
- Oszczędzamy Państwa czas, zasoby ludzkie oraz środki finansowe
EFEKT
- Analiza rynku pod kątem konkurencyjności produktu.
- Analiza rynku pod kątem potencjalnych partnerów handlowych.
- Analiza rynku w specyfice handlu opakowaniami drewnianymi, metalowymi, plastykowymi , handlu drewnem oraz elementami do produkcji tych opakowań.
- Akwizycja połączona ze zdobywaniem klientów prowadząca do zawierania kontraktów handlowych.
- Obserwacja i monitoring poczynań konkurencji.
- Doradztwo techniczne kontrahentom.
- Organizacja - realizacja logistyki i transportu.
- Projekt sieci i strategii handlowej.